Jag vet inte vad som händer men det är för mycket

Fick åka hem från jobbet idag. Kände mig seg och hängig igår och idag på jobbet började jag svettas som en galning som om jag hade feber och kände mig illamående och svimfärdig..(nej jag är inte med barn). Vet inte vad som händer i kroppen, känns som att den har panik eller nått och inte vet vad den ska göra. Fick veta igår att en av mina bästa jobbarkompisar snart kommer att försvinna till ett annat jobb vilket känns jättetråkigt. Känslorna kring att min bästa och finaste vän snart kommer flytta går inte ens att beskriva, kommer bli obeskrivligt tomt och inget kommer nånsin att bli som det varit. Vill inte ens tänka på det. Som sagt, förändringar är inte min starka sida.
 
Mitt favoritträd vid Marieberg börjar få nya färger på toppen, snart kommer löven börja falla. Hoppas det tar lång tid innan det sista faller.
 
Jag och min fina LW
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0