En riktigt bra fredagkväll

Kommit hem efter en supermysig kväll hos fina Bambi, vi har ätit massa gott och bara pratat, haft det mysigt och gosat med hennes nya underbara kisse hela kvällen. Hon är en så himla fin vän, speciell vän. Till henne kan man säga saker som man inte kan säga till någon annan, som en mänsklig dagbok..en väldigt smart dagbok då med bra svar på allt. En väldigt bra dagbok helt enkelt..om hon nu vore en dagbok. Jaja nog om den jämförelsen! Men vi har haft många fina samtal ikväll, både roliga, jobbiga, pinsamma och nyttiga. En himla mysig kväll helt enkelt!
 
 Fortsätter att fundera över allt vi pratat om och jag vet att det kommer ta väldigt långt innan jag hittar rätt väg, men jag ska i alla fall försöka hitta rätt skog, just nu är jag ju som sagt i Sherwoodskogen. Haha!
 
Nu ligger jag i sängen framför Frasier, blir sova tidigt ikväll då det bär av till Göteborg imorrnbitti med Henke och Andreas. Kan inte beskriva hur underbart det är att vara ledig en helg, en riktig helg som alla andra har. Looovely!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0