Dimma ute och inne

Alla tankar bara snurrar runt i skallen. Det är så märkligt hur humöret kan pendla så från dag till dag, timme till timme och minut för minut. Ena stunden känns allt under kontroll och nästa bryter jag ihop okontrollerat. Nu på morgonen har jag tagit en lång promenad i dimman och försökt rensa tankarna.
 
Farmor opererades igår, det gick bra så läget där är just nu bästa möjliga. Det är en stor lättnad. Igår köpte även Lisa sin lägenhet i Uppsala, är såklart glad för hennes skull men samtidigt blir jag arg och sen ledsen. Stackars H som får torka mina tårar varje dag nuförtiden.
 
Oh these times are hard
They're making me crazy
Don't give up on me baby
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0