Livet är guld

Livet är fint just nu. Den största stenen jag nånsin haft på axlarna försvann i måndags. I fredags var Emelie som jag har vik för inne på jobbet och sa upp sig för hon har fått vik på ett företag som håller på med sånt hon pluggat till, grattis till henne! Vågade knappt tänka tanken att tjänsten skulle bli min då jag så väl kommer ihåg hur det blev sist det blev en tjänst ledig och jag hoppades för mycket. Så i måndags efter lunch ville Mia prata med mig, Natalja och Julia inne på lagret och berättade då att tjänsten går till mig då jag gått på vik längst tid. Jag började ju såklart störttjuta och skaka och ha mig, sååå glad!!!!!
 
Nu är livet sådär uuunderbart! Jag håller på och flyttar ihop med världens underbaraste pojkvän och har fått fast tjänst på jobbet jag älskar. Kan inte bli bättre! Blir nästan rädd, känns som att det kommer komma ett bakslag snart bara för att allt är så bra. Säger som Jossan igår och hoppas att det bara är karma som kommit tillbaka! Yaaaay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0