TGIF

Äntligen fredaaag! Inte för att jag direkt jobbet en lång hård vecka och äntligen får pusta ut, har varit ledig onsdag och torsdag så mig går det ingen nöd på. Förutom min fot då som snart tar död på mig. Idag har jag jobbat 12-20 och nu har jag sjunkit ner i soffan och målat naglarna framför tvn med lite tända ljus. Min H är i Örebro med jobbet och äter och bowlar så njuter av mitt eget sällskap, inga fel på det. Ska bli så underbart med en hel helg ledig tillsammans med min älskling, längtat så!
 
Har haft några riktigt bra dagar den här veckan, i onsdagskväll var jag och hälsade på Bam som flyttat och det var riktigt mysigt. Hon är en sån vän det kan gå hur länge som helst meddans man träffas men när man väl ses igen är allt som vanligt, så det ska kunna vara. Igår träffade jag Erika och gjorde IKEA osäkert. På eftermiddagen åkte jag och H först en sväng till Hs kompisar Martin och Camilla och sen vidare till Kajsa, Niklas och deras lilla sötnos Olle på 2 år. Jättemysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0