Myshelg

Då var det måndag igen. Inventeringsveckan på jobbet drar igång så idag är det jobb 17-00 som gäller, go Cubusbrudsen! Helgen var trevlans även om jag var tvungen att säga hejdå till min baby för två veckor då han har åkt till Thailand med familjen. Själv var jag på romantisk middag middag och bio med Lisa i lördagskväll och igår blev det traditionellt söndags-mys med mamma. Lovely!

Sitter och pratar med min H på fb nu och han verkar ha det helt underbart, saknar honom redan! När jag kom hem i lördagskväll hade han gjort så fint och lämnat världens sötaste kort i sängen som han skrivit, bölade som ett litet barn. Love him! <3

Nu ska jag hoppa upp på löpbandet en sväng till innan dusch, chill och mat innan jobbet!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0