Februariupdate

Fullt ös som vanligt, undra när jag ska sluta ursäkta min frånvaro här med att livet är hektiskt. Det är ju bara att inse, livet tar inga pauser utan det kommer bara fortsätta rulla på oavbrutet. Idag är jag iaf ledig och njuter av det, hemma en sväng och myser med mami framför Fraiser. Nu ska jag snart slå in Hs födelsedagspresent, städa lite och raka benen. Viktiga saker!
 
I helgen händer en hel del: imorrnkväll kommer Hs familj och lite släkt på middag, lördag fyller min älskling 28, jag ska jobba och sen blir det ut och äta och bowla med lite av Hs kompisar och på söndag är det jobb och födelsedagsfika för min pappa som även han blir ett år äldre i helgen. Grattis till dom! Även värt att fira denna helg är att jag och H varit tillsammans i 6 månader på lördag, the love of my life. <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0