Det skulle kunna vara vår på gång

Efter att ha jobbat 8 dagar i rad (med bla inventeringskväll) var det helt underbart att vara ledig idag! Jag har inte bara slöat utan har även städat lite i lägenheten, dammat, dammsugit, handlat, städat skafferiet, lagat massa matlådor och annat duktigt. Det härligaste på hela dagen var ändå när jag låg i sängen med vårsolen som lös in genom fönstret och värmde på kuddarna, underbart!
 
Dock är det något underbart jag saknar, min H som varit i Thailand enligt min mening alldeles för länge..både min kropp och själ saknar honom. Trodde aldrig att jag skulle bli så van vid att sova och vara med någon hela tiden men så har det blivit. Saknar alla vardagssaker som att lägga armen runt honom när jag vaknar på natten och att veta att han kommer vara hemma när jag kommer hem från jobbet. Det kommer bli helt underbart på söndagkväll när han kommer hem igen, längtar nått otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0