Kaos

Det är kaos i mitt huvud just nu, jag vet liksom inte hur jag ska hantera nånting just nu känns det som. Allt är så underbart och jobbigt i perioder, det växlar så snabbt. 
 
Hade i alla fall en helt underbar semester tillsammans med H, vi var i Karlskrona och hälsade på mina föräldrar, i Göteborg och på husvagnssemester i Varberg dit även Martin och Camilla kom. Supermysiga och underbara två veckor, njöt av varje minut. Sen kom man tillbaka till jobbet som kändes som att en orgel föll över mig. "Välkommen tillbaka, alla mår dåligt, butiken ser förjävlig ut, ingen har gjort något på dina avdelningar medans du varit borta och så ett schema som inte ens är värt att nämnas...ett smäll på käften kanske?" Typ. Dock får jag just nu vara glad för varje minut jag faktiskt får jobba då jag snart går över till ett schema där jag knappt får jobba alls. Kommer inte ens få ihop pengar till hyran. Får ont i magen bara jag tänker på det. Fyfan. Skulle egentligen haft en fast tjänst (I know, när ska hon sluta älta?!) och jobba varannan helg och nu får vara glad för att jag endast får jobba några timmar nästan varje helg istället. GAAAAAAHHH!!!!!
 
Dock är jag mycket väl medveten om att det allra viktigaste har jag, all kärlek till min familj, H och alla vänner. Det allra viktigaste. Jag är lycklig på dessa plan. Snart åker jag och Lisa till Cypern och det ska bli helt otroligt underbart så det går inte att beskriva. Bara fly från allt en vecka och ha det finfint med min bästa vem, vem kan klaga? Kommer bli guld.
 
 
Nu ska jag sluta gnälla vilket känns som det enda jag gör nuförtiden, ska lägga mig ner under täcket i soffan och andas in den kalla skönt luften som kommer från balkongen. Kanske somna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0