Förändringen tider

Först av allt vill jag bara säga att jag och Lisa hade en helt underbar semester på Cypern (förutom min dumma fot och höft, halt halt..)
 
De som känner mig väl vet att jag inte går så väl ihop med förändringar. Och just ju känns det som att ALLT förändras. På jobbet är allt kaos, två av dom finaste jobbarkompisarna lämnar jobbet nu och höstschemat är kaos, kommer knappt jobba nånting och mina vik-dagar tickar förfullt. Bara panik all over. Får ont i magen av att jag ska dit imorgon. Att det som varit så tryggt och roligt kan bli en sån stor källa till ångest. Känns tungt.
 
Min kropp är också kaos, gått upp massor i vikt sen allt började bli jobbigt på jobbet, sen semester på det så bara skjuter vågen i höjden. Egentligen skiter jag i vad det står på vågen så länge jag känner mig okej men just nu trivs jag inte i mig själv och kläderna passar inte. Sen att min fot tvingar mig att gå på kryckor just nu gör ju inte saken bättre. Som tur är bokade jag en tid hos sjukgymnasten innan jag åkte för min höft så jag ska iaf få hjälp med både höften och foten idag. Sen att en ung manlig sjukgymnast ska leta efter fel i typ min ljumske ser jag inte lika mycket fram emot men det är ju hans arbete.
 
Nu ska jag avsluta det här klagoinlägget, lägga mig raklång i soffan och kolla lite tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0