Bonnebränna och kladdig choklad

Idag har varit en alldeles underbar dag! Den började med en långpromenad i morgonsolen tillsammans med Fia, vi var även nere i sjöparken och chillade lite. När det var dags för henne att börja jobba gick jag hem och kastade på bikiniöverdelen å ner i solstolen och bara njöt. Helt underbart!

Var duktig och smörjde in hela överkroppen..dock glömde jag bort benen lite för dum som jag var tänkte jag att jag ändå hade shorts som gick ganske långt ner på benen så det behövs inte. Nu sitter jag här med en rödflammig bonnebränna på framsidana av benen, sexigt värre. När jag njutit färdigt  av kvällssolen gick jag in och bakade kladdkaksmuffins som jag ska ta med till jobbet imorrn, hoppas dom blir glada. Nu ska jag hoppa in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0