Inte riktigt min dag

Det här som skulle bli en sån bra lördag. Började bra med en skön promenad innan frukost och en sväng på loppisen i församlingshemmet. Sen fick jag veta att Deile inte blivit bättre över natten så jag inte kunde åka till henne och Mana ikväll som vi längtat efter. Suck. Kryakrya på henne! För att få något bra gjort fick jag för mig att ta ett varv i viaspåret, 1200 meter senare pajar knät och låser sig..var bara att halta hemåt igen. Suuuck.

Sen dess har jag typ sovit, ätit och kollat Seinfeld. Fortfarande inte fått ut knät ur låsningen vilket är mycket frustrerande då det är jobbigt att ens stå upp då hela kroppsvikten hamnar på högra kroppshalvan. Suuuuuck. Nu blir det lite mer Seinfeld och sen kanske nån film med mami.


Det var iaf väldans vackert i viaskogen innan allt sket sig.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Åh, krya på dig hjärtat! <3

2012-04-01 @ 09:43:30
Postat av: KnelHerself

Maw tack baby! <3

2012-04-01 @ 10:24:31
URL: http://thelifeofkanelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0