Midsommar

Sitter här och smådeppar lite över vilken omidsomrig midsommar det känns som just nu. När alla andra äter midsommar-luncher med sina familjer och släkter i diverse sommarstugor och hem så har jag ätit 3 persikor hittills idag och så kommer troligtvis middagen komma från Canaria om bror får bestämma. Inte ens en jävla blomkrans blir det i år. Mamma och pappa ska iväg till en vän och fira med massa god mat och firande. Menmen. Imorse fick jag iaf träffa min fina Tessimört en sväng, sånt mår man bra av.

Nej nu ska jag skärpa mig, sätta på "Jag tror på sommaren" med Mats Olin och sätta ett smile på läpparna. Jag måste sluta vara så bitter ibland, det är ju för fasiken fint sommarväder och ikväll ska jag in och träffa underbara brudar i stan för partaj. Det här ska bli en riktigt bra midsommar, så är det!

Jag tror, jag tror på sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0