Underbara dagar i Stockholm

Stockholm var helt jäkla underbart, underbar stad och underbara dagar tillsammans med Lisa. På måndagen när jag kom dit gick vi på stan hela dagen och lagade mat på kvällen, tisdagen spenderases på Gröna Lund (go Blå tåget!) med helt underbart väder och onsdagen var vår chilldag som spenderades i diverse parker och hamnar i solen. Hann även träffa min Tessimört för lite parkchill innan bussen hem. Looooovely!

Igårkväll var hela Cubus-gänget och åt en brakmiddag på Lilla Örebro för pengar vi vunnit för bästa omsättningsökning(vi är bäst), galet trevligt! Idag är sista dagen på min minisemester innan 5 jobbveckor drar igång innan det är dags för nästa semester. Nu ska jag dra ut på en springtur!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0