The end and beginning

Stockholm med Lisa var lovely! Vi kom fram på fredagkvällen och tog det lite chill, på lördagen trippade vi runt på stan där det shoppades loss innan det var dags för 3-rätters och nyårsfix. Tolvslaget spenderades på Skansen vilket var mycket mysigt, tror aldrig jag varit där förut och i allafall inte så jag kommer ihåg det. På tåget hem på söndagen skrev jag och Lisa en lista på saker vi vill göra 2012, tror det kan bli ett bra år jag.


Påväg upp på stan

Mysfika på Waynes Coffee

På Skansen


Kommentarer
Postat av: Fröken W

L o v e l y ! <3

2012-01-04 @ 21:01:59
Postat av: KnelHerself

Indeed<3

2012-01-04 @ 22:38:36
URL: http://thelifeofkanelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0