It's beginning to look a lot like christmas

Mitt i all stress och jobb försöker jag hinna njuta, det är ju trots allt min favorittid på hela året. Alla vet ju att jag är en riktig jultönt men hoppas jag inte skrämt bort H med allt glitter och krams, än så länge har han inte klagat! Sen förra helgen har jag bara två lediga dagar innan julafton så då idag var sista har jag försökt julnörda mig riktigt ordentligt.
 
Gick upp 7.15 och såg julkalendern innan det blev handling och hemfärd, sen dess har jag julbakat rocky road, mozartkulor, nutellakrisp och knäck. Att jag är hög på socker är en underdrift! Har även letat på (glömde vart jag gömt dom) och slagit in dom sista julklapparna så det är klart, blev bortåt 26 stycken så känns bra. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning för att träffa Jossan och Carro för pizza, skitsnack och julshow i Hallsberg, kommer bli löööööövely! Vilken toppenmysdag! 

Skulle kunna skriva om hur otillräcklig jag känner mig mot mina vänner eller hur stressad jag är men det här är en för bra dag för det så det struntar jag i! Puss!


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0