"When did it become fall?"

Tror jag skrev ett liknande inlägg förra hösten men det struntar jag i.

Gosh var vackert det är ute nu på dagarna, får mig att känna lite som Charlotte i SATC när hon säger citatet ovan. Livet kör på så fort att jag knappt hinner med.

När jag gick hem från Maxi förut idag konstaterade jag hur det blivit höst ute, på riktigt. Den där härligt friska luften och de skiftande löven som börjat falla från träden. Det är nu jag behöver stanna upp och njuta av allt innan alla löv plötsligt fallit av och mörkret kommit för att stanna. Även då jag tycker om mörkret är min favorittid nu, dags att njuta.

Även när jag gick hem ikväll stannade jag upp och såg hur vacker och stjärnklar himlen var. Underbart. Stannade till under grannens stora gran där vi om mindre än 90 dagar ska samlas för att önska varandra en god jul. Tiden springer iväg, måste försöka hinna ikapp eller åtminstone hinna njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0