Imorgon är jag ledig

Var lite trögt att jobba idag efter inte så mycket sömn och mycket vin men bara man kom igång så gick det fint. Efter att min hög med kläder i skåpet på jobbet växt tills den blivit ett skämt tog jag tag i saken, rensade och handlade idag. Fick 2 stickade tröjor, 1 långkofta, 2 linnen och 3 toppar för 432 kronor, sikka fynd säger jag bara! Ikväll har jag bölat framför Water for elephants tillsammans med mami, den är så fin.

Imorgon är jag ledig, även om jag älskar att jobba ska det bli sååå skönt. Tanken var att jag inte ska göra nånting men plötsligt har listan blivit lång. Ska ha en riktigt skön dag hemma för mig själv och ska iaf ta tag i det stora projektet att rensa garderoben och byrån (och stolen och sängkanten och alla andra stället jag har kläder på) på sommarkläder, rensa, slänga och skänka. Det blir nått det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0