Fläng och lite shopping

Trots att det var min enda lediga dag den här veckan ringde alarmet 5.12 imorse. Klockan 7 brummade jag, Veronica och Mia iväg mot Västerås för att kolla in Eriklunds nya galleria där Cubus öppnade idag. Det var väldigt roligt att se en helt ny butik med nyaste inredningen och allt.

Vi hjälpte till att städa och fylla på, skålade öppningen och handlade lite då de hade -40% som öppningserbjudande. Blev två tröjor, ett par mockatights och ett par dödskalleörhängen för mig. När vi kom tillbaka till Marieberg köpte jag även mina inspanade älsklingar på Din Sko. Loove them!


Kommentarer
Postat av: Modefreak

Riktigt snygga, moderna och dessutom praktiska...stövlarna alltså! Örhängena är väl mer fräcka!

2011-09-22 @ 19:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0