Jul all over

Är det bara jag som tycker att julsakerna kom fram extra tidigt i år? Började titta fram redan för några veckor sen. Alla som känner mig kan nog intyga att jag är något av en jul-fanatiker, höhö, men inte ens jag vill ha hela julavdelningen klar i affärerna redan. Det är ju trots allt bara oktober och jag känner att den speciella känslan av jul dör litegrann när den ska börja i mitten av oktober, även om jag inte kan förneka att jag blir lite varm i hjärtat.

Jul på Åhlens:



Jul på IKEA:


Jul på Maxi:

Kommentarer
Postat av: Fröken W

Julen är mysig! :) Jag ser fram emot en massa julemys med min Ulla! :D

2011-10-23 @ 20:05:10
Postat av: KnelHerself

Den är ju det! Åhh och jag med min Lajsi! :D

2011-10-24 @ 22:40:01
URL: http://thelifeofkanelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0