Det där med farväl

Idag har jag varit ledig, dagen började med en mysig frukost på God Smak i Hallsberg tillsammans med Fia. Senare drog jag in till stan för att träffa Cissi och Josephine för att ses en sista gång innan Cissi lämnar Sverige ett tag. Det är jobbigt att säga hejdå, kan fortfarande inte förstå att hon ska åka. Har ju vetat om det länge men det känns inte som att det är på riktigt, att hon inte bara kommer vara ett sms och några mil bort. Men som tur är kommer hon ju hem igen. 

Dock blev detta även dagen för ett annat farväl som inte var planerat. Mitt i vårt mys fick Josephine ett mycket sorgligt telefonsamtal om hennes kissemiss. Du ska veta att jag tänker på dig älskade J, vet hur det känns och det är bland det västa som finns att förlora någon man älskar så mycket. Farväl är aldrig enkelt. Tyvärr.  



Älskar den här bilden på er, love you guys.

Kommentarer
Postat av: josephine

Är så glad att jag va med er när det hände, ni är bäst. Massa massa kärlek <3

2011-10-22 @ 23:58:23
Postat av: KnelHerself

Maw, du är bäst! Love<3

2011-10-23 @ 00:19:28
URL: http://thelifeofkanelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0