Yesterday

Gårdagen var toppen. Shoppade på stan tills affärerna stängde och Lisa joinade mig. Vi gick och köpte lite mellanmål på Klippet och letade upp en solig bänk på stortorget. Två timmar i solen bara flög förbi, trots melankoli-pratet var det helt underbart. Det behövdes verkligen. När det började bli kväll och magarna kurrade satte vi oss på Hellas uteservering, spanade på förbipasserade folk och åt souvlaki, mums! Resten av kvällen spenderades i Lisas soffa där vi hör hemma tillsammans med lite fanta och rosé. Guld helt enkelt.

Nu ska jag snart skjutsa in bror till Lisa och som sällskap tar jag med mig Maggios nya platta. Kärlek rätt in i öronen. Min favoritlåt är Inga kläder.


Kommentarer
Postat av: Fröken W

Jag gillar verkligen bilden! Man skulle kunna tro att det är i början av sommarsäsongen med tanke på vår kroppskulör! :P Men myyyyysigt värre var det! <3

2011-05-10 @ 09:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0