Så var man hemma igen

Tyckte inte det var så länge sen jag åkte men nu sitter jag här igen och kvällen har varit toppen. Josephine plockade upp mig så tog vi ett stopp vid Marieberg(som var knökat med folk) innan det bar av in till stan. Vi mötte upp Bella innan det blev en tripp till Yeah-festivalen i stadsparken. Trots det dåliga vädret var det riktigt nice att sitta där på en filt och chilla. Tycker det är riktigt tråkigt att det inte blir nån festival för mig i sommar, villvillvil. 

Bella drog hemåt meddans jag och Jossi drog upp på stan och träffade Cissi för mat på Saigon, så gott att man storknar. Efter maten drog vi till Maxi och inhandlade trots mättnadsfaktorn diverse godsaker. Väl hemma hos Cissi blev det jordgubbar, glass och godis i soffan framför Sommaren med Göran. Myspys värre! Min kväll avslutades därefter hemma hos David tillsammans med David, bror, Emelie, Kalle, Jossan, Blueboy och Lumière. Toppen!

Puss på er allihop och gonatt!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Bäst äru :D <3

2011-05-29 @ 12:44:37
Postat av: KnelHerself

Haw, du ärt baby! :D <3

2011-05-30 @ 22:24:44
URL: http://thelifeofkanelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0