Ny vecka på gång

Min blogg har dampat så vissa inlägg blir inte publicerade och crap. Söndagkväll och snart dags att lägga sig, ska blir skönt att sova men vill ändå inte lägga mig för då vaknar jag snart och det är måndag morgon. Vill inte.

Hoppas verkligen den kommande veckan blir bättre. Den senaste veckan har inte direkt varit en av dom bästa. Började veckan med att bli dunderförkyld och få feber, mitt enda jobb gick i konkurs och finns inte mer, praktiken började inte lika bra som jag hoppats och saknat folk alldeles för mycket. Så suck. Allt har bara känts riktigt pung, tur att det blev helg. Hoppas på bättre tider. Nu ska bitter-Ulla gå och lägga sig. Gonatt. Får se om det här blir publicerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0