Helgen i korthet

Helgen har varit asnice men som vanligt alldeles för kort. I fredags var det kumlamarken, gick ett varv med morsan och köpte lite godis till mig och bror. På kvällen blev de kycklingrulle och chill med Fia på balkongen. Igår drog jag in till stan och träffade fröken Deile som jag inte träffat sen innan praktiken. Kul som fan att ses igen! 

Sofia, Mana, Berra och jag chillade lite utanför Metallsvenskan, promenerade med hundarna (som älskade mig, och jag dom), käkade glass i solen och chillade hemma hos dom. Fler sånna dagar åt folket! Dagen idag har varit rätt lugn, sov länge och har annars mest chillat, städat lite, grillat och så. Nu kollar jag BB och imorrn börjar en ny vecka. Gosh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0