Långpromenad och minnen

Tog en underbar långpromenad förut. Kom att tänka på minnen, man hinner samla på sig några genom åren. Gick förbi Kumlaby och plötsligt kändes det som tusen år sen vi gick där, snöbollskrigen och när man bad om vi inte snällasnälla kunde ha spanskalektionen utomhus. Fritidsgården där man spenderat x antal timmar i sofforna.

När jag väl hade börjat minnas fortsatte det hela vägen hem. Gick förbi A-gungan jag, Tessi, Adam och Jalle stannade vid efter vi badat i Kumlasjön första dagen på sommarlovet, långt innan dom blev tillsammans. En bit senare kommer A-gungan jag, Cissi och Emma tog kort och lekte vid innan vi hyrde en skräckfilm om varulvar som vi tittade på hemma hos Emma. Parkbänken jag och Emma stannade vid när vi fick för oss att vi skulle åka inlines, vi kom på att det kanske inte var våran grej. Kommer ihåg att hon pratade om Göteborg och att hon ville flytta dit när hon blev äldre, jag sa att jag tyckte mera om Stockholm. Konstigt vilka minnen som fastnar och allt man glömmer. Some of them good, some of them bad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0