Irri

Nu har dom ringt från Folktandvården och sagt att tandläkaren jag skulle vart hos 9.10 är sjuk. GAAH. Sist hade dom klantat sig så jag fick gå och ha ont i över tre veckor i onödan för dom slarvat och sen fixa felet när dom egentligen skulle fixat en till tand. Så nu idag inget. Så förlorar pengar då jag missar tid på Lernia, kommer missa mer på utbildningen då jag måste boka fler å fler tider och kommer få betala dubbelt så mycket då min tid när jag bara behöver betala halva priset kommer hinna gå ut när alla tider från början låg i den perioden. EN STOR SUCK!!!!!

Nu ska jag snabbfixa mig, dra på brillorna och åka till Lernia, ska försöka hitta dit med bilen själv för första gången. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0