För sent för edelweiss

Blööh. Jag vill må som jag gjorde för några veckor sen. Tänkte att gosh, ska allt verkligen kännas såhär bra? Allt kändes bra på utbildningen med alla underbara vänner jag har träffat där och vårkänslorna började komma. Jag undrade hur länge det skulle hålla, tyvärr inte så länge. Precis när allt började kännas nästan för bra, så vände det. Blöh på det. Det som varit bra med idag är att jag träffat Erika och Sofia D, vi gick på jobbmässan och käkade på Donken. Sweet. På vägen hem körde jag en extra sväng med bilen, för att jag kan. Bilkörande är lite som terapi. Lyssnade om och om på samma låt hela vägen hem.

Du säger har du tändstickor?
Ja tillräckligt om du vill bränna ner stockholm
Och har du vin och sprit?
Så att det räcker att få hela fjärden full av sorger
Allt, det är för sent
För sent för vin, för sent för kärlek ren som snö
Inatt finns ingen väg tillbaks

Kommentarer
Postat av: Josephine

Gumman? <3

2011-03-17 @ 20:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0