Hör jag en melodi?

Är det inte sommar så säg. vilken dag. Jobbschemat är i full gång på Cubus, I love it! Började dagen med att jobba 8-12, kastade mig i solen så fort jag kom hem. Önskar att jag vore en sån där övermänsklig person som blev brun i solen efter nån kvart. istället är jag en sån som blir kräftröd för att sen gå direkt tillbaka till mitt bleka jag. Menmen, man kan inte få allt här i världen. 

När jag inte orkade med solen längre tog jag cykeln fram på torget och fixade lite ärenden, hämtade bla ut mina omklackade gladiatorsandaler och köpte tändvätska tills på lördag. Är så peppad! Var även på systemet för jag tänkte vara ute i god tid och ha det fixat, vilken var den enda ölen som var helt slut? Min, of course. Men tog lite annat så blir det mindre tills nästa gång. Peppelipepp! 

Kollade lite tv förut, Leila på landet, Per Morberg å så reklam för Sommar med Ernst. Kan det bli somrigare? Och om en halvtimma börjar Allsång på Skansen och efter det Morden i Midsomer. Sommar, sommar, sommaaaaar! Tralala!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0