"Liten måne"

tydligen menisk på grekiska. Min har ställt till det för mig idag. Inatt när jag skulle vända mig i sängen vred jag till knät igen, hoppades det skulle vara bättre på morgonen men kunde knappt ställa mig upp så fick ringa till jobbet och säga att jag inte kunde komma. Morgonen och förmiddan bestog av kryckor, värmepåsar och värktabletter.

Fick en akuttid på vårdcentralen klockan ett dit Thomas fick skjutsa mig. Läkaren konstaterade att det är min menisk som glider runt i knät och kommit i kläm och låst knäleden. Gjorde ont som fan men tillslut lyckades vi räta ut benet. Kunde glatt gå hem med kryckorna i handen. Så skjuter upp dagens planer till imorrn. Så imorrn blir det jobb och bio med Lisa. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0