Marknadsnougat

Imorse var jag knappt vid liv när klockan ringde, hoppade i sängen lite sent igår. Å så imorse var det dags att byta platser, går vi på dagis eller? Dom tjatar om att vi är vuxna människor och att det inte är som i skolan, så ska vi få bestämda platser så vi inte sitter med de människorna vi trivs med. Blev okej för min del men saknar dom andra, vem ska jag nu göra grimarser åt?

Seg morgon var det också, trodde jag skulle somna och trilla av stolen. Sen blev det iaf fältuppgift så jag, Sofia, Linda, Jelena, Josefine, Stephanie och Erika tog bussen upp på stan och traskande runt på Hindersmässan. Föll för grupptrycket och köpte lite marknadsnougat även fast det bara är onsdag. Baha. Resten av dagen blir det Sex And The City och lite plugg. Me likey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0