Känns att man lever

Ikväll är jag dödstrött, det tar på en att åka hemifrån 7.10 på morgonen och komma hem 21.30 på kvällen. Första "riktiga" heldagen på utbildningen idag, kändes okej. Efter bussen in till stan blev det (förutom att tampa sig genom en snöstorm) lite mat på Donken och sen bio. Myspys! Försenade tåg, inte så myspys.

Imorgon går vi kort dag och efter det ska jag träffa Emelie och Carro på stan, så bli så jävla roligt att träffa dom igen!

Även mina helger framför ser väldigt roliga ut, har något speciellt planerat minst en dag varje helg nu ett tag framöver. Sånt gillar vi, det ska kännas att man lever! Först ut blir Stockholm med min snygging Josephine på lördag!

Nu blir det några vänneravsnitt innan jag däckar i sängen. Klockan ringer 6.02 imorgon också.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Stockholm på lördag kommer bli awesome med min bästa Ulrika <3

2011-01-05 @ 11:21:10
Postat av: KnelHerself

Maw honey, kommer bli guld! <3

2011-01-05 @ 20:35:53
URL: http://thelifeofkanelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0