I love fridays

Vilken bra dag igår! Eller dagen på Lernia var sådär, men the gang gör det kul! Efteråt mötte Lisa upp mig så åkte vi till verkstaden med GTB innan vi hämtade upp Anna och styrde färden mot Marieberg! Där inhandlades det skor, en väska, hårpulver, spännen, toffsar och leggings! Nice!

Efter shoppingturen åkte jag och Lisa hem till henne och lagade mat, fylld kycklingfilé, hemmagjord klyftpotatis och en kall basilikasås, superdupergott! Mat, vin, kladdkaka, ostbågar och godis, vi slog på stort! And it was good!

Nu måste jag pallra mig upp ut sängen och göra frukost, idag står det chill och 21-årsfest på schemat!


Kommentarer
Postat av: Fröken W

Myyyyyys var det! :D Ps. Snabelkeso på dig!

2011-01-22 @ 11:19:00
Postat av: KnelHerself

Yee, vi är så jäkla bäst på mys alltså! :D Ps, snabelkeso på dig också!

2011-01-22 @ 15:23:58
URL: http://thelifeofkanelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0