Färska bullar?

Vilken bra dag det här har varit. Prov imorse som kändes riktigt bra, förutom att min mage kurrade så högt så jag knappt kunde tänka. Sen blev det helt plötsligt fältuppgift aka analys av affärer och mat på La Baguette tillsammans med Linda, Jelena och Josefine. Riktigt nice!

Och vilket väder, var helt underbart när solen var framme, riktig vårkänsla när vi gick till bussen. Rikigt fint att komma hem meddans det var flera timmar sol kvar, sen jag kom hem har jag bara legat här i fotöljen med Zingo och kollat en jäkla massa Sex And The City (och slumrat till en stund), precis vad jag behövde! Resten av dagen går även den i chillets tecken, behöver inte ens tänka på matlåda eftersom jag lämnade kvar den jag skulle ätit idag. NICE!

Resten av veckan ser riktigt fin ut, imorgon ska jag träffa Cissi och Josephine (guld) och helgplanerna ser riktigt bra ut!

Den underliga frågan är bara, varför har det luktat färska bullar här i flera timmar? Tror mitt psyke leker med mig.

Kommentarer
Postat av: Fröken W

Haha! Spelar ditt psyke dig ett sockerspratt? :P Inte lätt Ulla, men det är ju frivilligt av oss. Men för en bra sak, håll ut! ;) Imorrn ses vi igen! Wohooooooo, mys med kladdis o vin! Haha, undrar om det verkligen är gott ihop? Det återstår att se. Pussi

2011-01-20 @ 16:53:04
Postat av: KnelHerself

Haha jag tror det, men ohja jag håller ut! ;) Yee det kommer bli guld! :D Haha, det får vi hoppas! :) <3

2011-01-20 @ 21:40:46
URL: http://thelifeofkanelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0