Trött efter alla böcker

Har sjunkit ner i fotöljen framför tvn, är helt slut och har skärsår över hela händerna och armarna. Jobbat med att packa upp rea-böcker inför bokrean hela dagen. Plockat upp böcker, sorterat, kört lastpallat och krupit runt på golvet..gjort en jäkla massa saker. Har nog aldrig rabblat alfabetet i huvet så många gånger förut. Jag har ont i muskler jag inte visste att jag hade, vill inte ens tänka på hur jag kommer känna imorgonbitti. Men roligt har det varit, blir så glad när jag får jobba. Blir roligt nästa vecka när rean drar igång!

Det bästa är att jag ínte ska gå upp 5.36 som vanligt imorgon och åka till Lernia. Vi har fått en hemuppgift så kan sova hur länge jag vill. Har gjort en lista på allt jag vill hinna imorrn men blir nog mest chill, det behövs. Nu är det snart dags för Antikrundan, me likey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0