Tralala-fredag

Vilken bra fredag jag har haft! Har varit på toppenhumör hela dagen, jag och Erika fick dagen och redovisningen att gå snabbt och smärtfritt med vår humor och lite choklad på det. Efter utbildningen hade jag bestämt mig för att äntligen fixa den där tatueringstiden som jag velat boka så länge men tog ändå 8:an istället för 5:an och åkte runt hela jäkla stan bara för att få åka buss med vårt gang, så roligt har vi det! Var värt att gå fram och tillbaka över hela stan för. Lätt. Nu är tiden bokad, den 13 april. Sweet! Traskade runt med väldigt lätta steg på stan och trallade Håkan-låtar. Bra för psyket, inte för plånboken. Tittade in på Indiska och köpte en klänning och en tygväska av bara farten! Haha

Eftermiddagen och kvällen har enligt tradition spenderats i Ladugårdsängen hos min käre Lisa. Mat, godis, film och mys! Ska inte ens försöka förklara allt konstigt vi haft för oss med mute:ade tv-apparater och farbrors-bröst men vi skrattade så vi grät. Jag har seriöst träningsvärk i magen av att ha skrattat så mycket den senaste veckan. Jag gillart!

Blev ett lite rörigt inlägg och inte alls så målande och bra skrivit som jag skulle önskat men who really gives a fuck. Nu blir det ett Sex And The City-avsnitt innan jag kryper under täcket och däckar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0