En underbar kväll i livet

Igår skulle jag och Lisa ta oss upp ur vår älskade soffträsk, och det gjorde vi verkligen! Möttes upp på Olof Palmes Torg och halkade oss ner till Saigon, efter mycket grubblande kom vi fram till att vi var sugna på wokade nudlar med kyckling och grönsaker. Man får verkligen mat för en hel armé så vi åt upp långt från allt, jag imponerade Lisa med mina pinnar-skills.

När vi ätit oss proppmätta tog vi oss ut i kylan mot SF där vi såg Burlesque, jag vet att jag redan sett den på bio men kunde inte hålla mig längre, så bra är den! Nu är Lisa lika besatt som jag, baha. Efter bion gick vi till Pitchers och mötte upp med Josephine och Malin, riktigt nice! Säger bara en sak, tre sträck!



Kommentarer
Postat av: Fröken W

Det var verkligen en toppenkväll! Nu känns det mkt roligare att skriv tenta när jag vet hur kul vi hade det igår! Ps. Jag säger bara en sak, två sträck o en Jack på motorcykel/i kostym! ;)

2011-02-13 @ 12:43:33
Postat av: Niksan

Kines-Lisa looken!

2011-06-16 @ 01:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0