Blir så nostalgisk

Började titta tillbaka i bloggen på föregående års julförberedelser. Förra året vid den här tiden var julmyset igång för fullt med minusgrader och glitter, hade mycket fritid då jag var arbetslös och gick på Communicare, tränade en del och julpeppade med mys, O helga natt och julbak.

Låter mysigt när jag läser om det men även om jag inte hunnit peppa så mycket i år mår jag så mycket bättre nu, har ett jobb som jag älskar och en sån sak betyder så himla mycket för mig. Känns galet att jag bara har fyra lediga dagar kvar innan julafton och ingen helg. Men hinner julmysa en del på jobbet också med alla härliga människor, får försöka göra så mycket som möjligt och njuta av det. Nu ska jag snurra in sängen i glitter enligt tradition!


En gammal julknel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0