Äntligen lite julkänslor

Det är bara fjärde december och jag har redan avverkat två julkalendrar, Pelle Svanslös och När karusellerna sover. Börjar äntligen få lite julkänskor efter all julklappsinslagning och kalendermys i helgen. Nu har jag börjat kolla på Sunes jul och efter det blir det Pettson och Findus och till sist den bästa av dom bästa, självklart Mysteriet på Greveholm.

Det är även dags att börja kolla på julfilmer, börjar ikväll med Stealing Christmas. Måste även hinna se Love Actually, The Holiday, Grinchen, Tomten är far till alla barnen, Klappjakten och alla Nu är det jul igen-filmerna innan jul. Har jag missat nån viktig?  Gosh vilken jultönt jag är, älskart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0