Vilken helg

Helgen har varit mycket bra. I fredagskväll åt jag en supergod middag på Coco Thai tillsammans med Josephine, Bella, Johanna, Sandra och Malin. Hade riktigt roligt och mysigt. Efter vi suttit där i några timmar tog jag bilen hem till Lisa för ännu mer myspys och övernattning.

Efter en riktig brakfrukost framför Vänner kastade vi oss upp på stan där plånböckerna gick på högvarv. Jag köpte en Cheap Monday-tågpåse, en smurfblå kloj, två randiga överdelar, ett linne, nagellack, en tubsjal, en klocka och två par solglasögon. Me likey! Vi var helt slut när vi kom hem, slängde ihop en kycklingsallad och vitlöksbröd och åt tills vi låg ner i soffan. En stund senare konstaterade vi att vi var godissugna och hoppade upp på hojarna och cyklade till Willys. Efter det blev det filmmys framför The Ugly Truth tills jag blev hämtad. En riktig toppenhelg med härliga vänner. Här kommer en bild på mina inköp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0