Update

Inte skrivit på många dagar nu men har haft så insane mycket den här veckan. Har praktiserat på Ica Supermarket de senaste fyra dagarna, har blivit så sjukt mycket information på kort tid. Redan första dagen blev jag inkastad bakom kassan, inte så lätt med hundra koder man ska kunna och hålla koll på banden och allt.
 
Har typ testat på det mesta; kassan, packat upp varor från burar, fyllt på cigg och snus, frontat varor, plockat på lagret, varit i förbutiken, fixat med blommorna, retunerat tidningar, tagit hand om posten, ankomstregistrerat paket, varit med och öppnat på morgonen och stängt på kvällen och mycket mer. Det svåraste har varit allt med posten..det är massor av paket och brev, rek och saker som ska utomlands och ditten och datten. Som tur är har jag fått vara med mycket härliga människor. Senaste veckan har även mami fyllt år och jag har träffat Josefin och Carro i Hallsberg för estetkonsert och pizzamys. Har varit väldigt busy som ni hör.

Idag var det helt underbart att slippa vakna av alarmet, har chillat i sängen ett bra tag nu. Snart dags att ta sig upp för att äta frukost och fixa iordning sig lite. Sen ska jag och mami ut på skojakt, måste hitta några bra att ha på mig på Cubus där jag börjar praktisera på måndag. Ikväll är det valborg och det blir mys med några brudar hos Josephine, kommer bli toppen!

Det var en liten update i Ullabullas liv.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Ses i kväll raring <3

2011-04-30 @ 11:29:32
Postat av: Lisis

Tack för uppdateringen ;) Miss you!

2011-04-30 @ 12:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0