Bored

Känner mig fett uttråkad. Och hungrig, men ändå mätt. Sov hos Lisa inatt så vaknade upp i Örebro, Lisa skulle iväg tidigt så vaknade med henne även fast jag hade en lös sovmorgon. Efter jag vinkat hejdå till Lisa chillade jag i hennes soffa tills bussen gick 10.30.

Träffade Erika och vi gjorde fältuppgiften på Indiskas skyltfönster innan vi gick till Lokus där Linda och Jossi väntade. Där käkade vi löst stora kebabtallrikar tills alla föll i kebab-koma, alla förutom Sofia då eftersom hon bara tittade på när vi andra käkade. Åkte till Lernia och hade redovisning sen fick vi sluta direkt, värt att åka dit för 40 minuters lektion. Soft. Efter det gick jag och Erika en tur på stan innnan jag drog mig hemåt.

 Har bara chillat sen dess, varit löst trött. Men nu är jag bara uttråkad. Och hungrig, men ändå fortfarande mätt. Men känns som att man borde äta nått mer än en kebabtallrik på snart 15 timmar. Ska nog gå ut i garaget och hämta en Pepsi. Vilket trist inlägg, men är ju som sagt uttråkad till max.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0