Sunday oh sunday.

Ett typiskt söndags-inlägg. Helgen har varit riktigt bra. I fredags var jag, Jopsephine och Bambi hos Malin som fyllt år och hennes Anderas. Ölspel, chill och Strömpis. Sweet. 

Igår träffade jag Fia en sväng på dagen. På kvällen var det tänkt att jag skulle vara ensam hemma. Det hade även Lajsa tänkt. Vi bestämde oss för att slå ihop våra ensamma kvällar och hon kom hit! Vi köpte våra älskade "rullar" på Svängen, sen kom Sara förbi en sväng, sen kom bror hem och bråkade med oss. Lisa spenderade natten här och idag softade vi framför Vänner innan hon var tvungn att åka hem och plugga. I eftermiddags tog jag och mamma oss en tur till Stadium Outlet och införskaffade två sportbehåar till mig. Blev även ett stopp på Rusta, de hade plockat fram julpappret! Nog för att jag älskar jul, men fick nästan lite ont i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0