Åt helvete

Är upprörd just nu. Men har haft en väldigt bra helg.

Bion i fredags var guld med Cissi och bror. Igår blev det Örebro, chill hos Bambi med Malin och Tomas, sen blev det vidare till Rock Bar, Donken och tillslut hamnade vi hos Robin. Sweet.

Sitter och tittar på valvakan just nu. Kan inte säga annat än att jag mår illa. Jag mår verkligen fysiskt illa. Jag är inte förvånad över att Alliansen verkar vinna även om det gör mig starkt besviken. Hoppas i allafall verkligen att Socialdemokraterna fortsätter få flest procent överlag. Håller tummarna. Det jag verkligen är upprörd över är Sverigedemokraternas siffror. Jag skulle kunna sitta och skriva väldigt långt om detta ämne, men för min egen hälsas (och mina tangenter på datorns) skull så håller jag mig ifrån det. Men jag skäms, skäms över Sverige och mänskligheten just nu. Vilka jävla idioter. FYFAN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0