Wrom wrooom

Den första som fick åka med igår var bror, skjutsade honom till träningen innan jag tog en tur till Hallsberg. När jag åkte hem från Hallsberg vräkte det ner regn och var kolsvart ute, satt i bilen och mös med full värme i rumpan och Håkan Hellström i stereon. Frihet. Lite senare fick jag även hämta bror från träningen och hämta David. Så den första att åka med utanför familjen blev David, lite random.

Nu lyssnar jag och bror på Fiskar som viskar, det får mig att tänka på veckan jag hälsade på Tessi och Adam i Norge. Vet inte hur många gånger om vi lyssnade på den när vi "städade" innan det var dags för fest. Det var en rolig vecka.

Kommentarer
Postat av: Therese

Ooooh, vad kul att du tog kortet!!! Don't u love the feeling? Friheten? :P Och ja, det var en fin vecka <3

2010-10-20 @ 21:16:13
URL: http://theresehogberg.blogg.se/
Postat av: KnelHerself

Jaa jag är så jävla glad, tog t.o.m. bilen till Communicare imorse. ^^ I love it! Maw, ja.<3

2010-10-21 @ 12:15:02
URL: http://thelifeofkanelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0