Mörtcitat

Min babymört aka Tessi är hemma från Kalmar några dagar så idag har vi lekt. Det är tack vare henne min blogg har ett helt nytt utseende, då jag är tekniskt efterbliven fick jag hjälp och detta är helt hennes verk! Dagen har innehållit chill hos henne, pizzadejt i typ fyra timmar på Maestro och filmmys. Inte illa! Det är så bra med mört, för även fast vi inte träffats på över 7 veckor så är det som om vi träffades igår när vi väl ses. Som det ska vara. Har haft hysteriskt roligt och har pratat om allt och lite till. Under kvällen har mört spottat ur sig så roliga saker så vi kunde inte låta bli att dokumentera några citat och här kommer ett urval:

"Vem säger nej till gratis sex?"

"Finns det några snygga människor på krogen?"

"Har man en gång smakat saften kan man inte sluta dricka!"

"Finns man på Facebook finns man."

"Man kan ju alltid bli snyggare men har man en ful grund är det kört."

"Han ser lite ut som en jude..eller en av jesus lärjungar."


Bullen är glad efter en dag med mört.

Kommentarer
Postat av: Therese

Mört är glad efter en dag med Ulle också! <3

2010-10-17 @ 08:07:21
URL: http://theresehogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0