Mässa och mys

Jobbmässan igår var nästan sämre än vanligt. Tog en Uni-katalog och lite randompapper. Gick några varv med Bambi innan vi istället mös ner oss på Sveas för att äta frukost och fika och pratade om allt och inget. Sånt gillar vi. Gick tillbaka till mässan och lyssnade på info om att bo och jobba i Norge, höll på i över 50 minuter. Blev väldigt mycket information på den tiden kan jag lova, gosh vad allt är komplicerat. Träffade på Fia en sväng på mässan innan hon skulle ta bussen och jobba. Efter jag blivit lämnad själv på stan traskade jag runt i lite affärer, träffade även på underbara Ellen helt random, det var kul!

Några timmar senare kom Lisa upp på stan och båda var dödshungriga, efter lång tids funderande över vad vi var sugna på hamnde vi i fönstret på La Baguette. Där satt vi och chillade och blev på bra humör, gick till Ica och köpte choklad innan vi traskade hem till Lajsa. Resten av kvällen bestod av mys på hög nivå (inkluderade soffa, tända ljus och myslistan på Spotify) och tvättstugan innan jag blev hämtad av bror och Mr Hagman. Tydligen är världsfred överskattat. 

En väldigt bra dag med fina vänner och mycket mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0