I feel good, dada dada dada da!

Idag har jag kommit på mig själv med att må riktigt bra. Vaknade imorse och det var inte så jobbigt att gå upp ur den varma sängen (även om jag gärna hade legat kvar en stund till), var ovanligt tidig och först till drop in på Communicare. Tog en sväng med bilen, handlade och sen jag kom hem har jag mest lyssnar på musik, läst tidningar och chillat. Utan dåligt samvete. Det är inte ofta jag mår såhär bra en vanlig tisdag, ibland kan det nästan bli så att jag får dåligt samvete om jag mår bra för jag inte borde göra det. Men idag finns det inget dåligt samvete i sikte. Veckans självkänslo-tema på Communicare kanske har fångat mig. Mår i allafall bra och har en kanonkväll framför mig, kan ju knappt bli bättre, go Knel!

Nu lyssar jag på Can't buy me love och kommer må bra en stund till. For sure.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0