Sweet saturday

Trodde jag var död när alarmet ringde imorse men det var bara att pallra sig upp, göra sig iordning och åka till Backahallen med bror och David. Bror har inte ens tagit av sig skorna när dom ropar upp att det blev V.O. Segt. Vi chillade runt innan det blev match mot Mr Billabong aka Evert, blev tre jämna set men förlorade på otur. Riktigt synd. Efter det blev det en tur till IKEA där jag, bror och David provsatt och betygsatte fotöljer och köpte vinglas. Sen jag kom hem har jag bara chillat i soffan framför OC, fotboll och Harry Potter och de vises sten. Nu kommer snart bror hem, då blir det pizza och film då vi är ensamma hemma i helgen. Soft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0