Månaden före dopparedagen

Om en månad är det självaste julafton. GAAAAAAAAAAAAAAHHH!!! Är det bara jag som får lite panik? Kunde inte sova igårkväll för jag låg och tänkte på allt som ska fixas, det ska städas, bakas, pyntas, handlas, pysslas, mysas och ditten och datten. Måste försöka hinna ikapp tiden, det är inte det lättaste. Men en sak i taget, måste ju faktiskt fylla år först. Sen jävlar ska jag sätta igång med julen! Funderar på att smygstarta idag med lite Sunes Jul. Men först måste jag till tandläkaren, dom ringde igår 15.30 och ville ha dit mig till idag 9.15, här är det snabba puckar! Så det är bara att pallra sig iväg på en ca 40 minuter lång promenix i snön för att få betala multum för att höra att jag borde ta ut min piercing och sluta äta så mycket socker, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0